Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Mac 6, 2011

Kamaishi engulfed by tsunami after earthquake rocks Japan - video

Ref: http://www.guardian.co.uk/world/video/2011/mar/11/kamaishi-tsunami-earthquake-japan-video

Ref: http://www.metro.co.uk/news/pictures/photos-10811/pictures-japan-quake-and-tsunami-2011/1

Pictures: Japan quake and tsunami 2011




1 of 21Next Flames rise from houses and debris half submerged in tsunami in Sendai, Miyagi Prefecture (state) after Japan was struck by a strong earthquake off its northeastern coast Friday, March 11, 2011.

Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja.. http://www.stormreaders.net/notainsan http://www.notainsan.blogspot.com http://mystormwarrior.com/hisham sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

MODENAS GT128 - Media Test Ride (TV3)

Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..http://www.stormreaders.net/notainsanhttp://www.notainsan.blogspot.comhttp://mystormwarrior.com/hishamsila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

135LC vs GT128

Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..http://www.stormreaders.net/notainsanhttp://www.notainsan.blogspot.comhttp://mystormwarrior.com/hishamsila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

Modenas GT128 VS Yamaha LC135 | Diantara kedua2 Jentera Ni Yang Mana Pilihan Korang?

Aku dalam perancangan hendak memiliki sebuah jentera kapcai.  Tapi masih lagi didalam dilema jentera yang mana terbaik.  Kedua-dua pilihan diatas masing-masing ada kelemahan dan kebaikan.

Aku dah banyak study berkenaan Modenas GT128 dengan Yamahan LC135 ni.  Kedua-dua ada peminat tersendiri.  So, sekarang masih lagi konfius....

Fening...fening.. Korang ada cadangan tak?

Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:
Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..
http://www.stormreaders.net/notainsan
http://www.notainsan.blogspot.com
http://mystormwarrior.com/hisham
sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

Info Pilihan Raya Kecil Dun Kerdau

Kalau korang nak tengok info terkini dari masa ke semasa Pilihan Raya Kecil Dun Kerdau..
Boleh la klik link ni: http://beliamuda.com/2011/03/keputusan-pilihan-raya-kecil-dun-kerdau-n28/

Maklumat lanjut lagi, di Malaysiakinihttp://www.malaysiakini.com/news/157840



Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:
Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..
 http://www.stormreaders.net/notainsan
http://www.notainsan.blogspot.com
http://mystormwarrior.com/hisham
 sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

Jom Register.. di Jobs Central..

Thousands of youths have found their dream jobs here! JobsCentral is the hottest job portal in Malaysia AND you will get RM2 when you sign-up. Also, another RM2 for every friend you referred to who signs up as a JobsCentral member.
Guess what! Spot one of our Super Cabs on the roads, snap and submit the picture on Facebook and stand a chance to win FOUR Super Teddies and FOUR movie vouchers!
But wait! Make sure you provide us with correct details. Once registered, a password will be sent to your email and you need to login with that for verification. After the campaign is completed, every sign-up will be verified for authenticity before we give appropriate rewards. Sign-ups which are not genuine will not be rewarded.
Hurry, sign-up now!