Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari 20, 2011

Lancar Jawi 2 [RM6.90]

AB Lancar Jawi 2



RM 6.90


Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:
Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..
http://www.stormreaders.net/notainsan
http://www.notainsan.blogspot.com
http://mystormwarrior.com/hisham
sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

MotoGP Valentino Rossi Riding T135 Jupiter MX 135LC Sniper CryptonX Exci...

Jupiter MX ni motor yang sama jenis dengan Yamaha 135LC kalau di Malaysia.
So, beli la Yamaha 135LC, Valentino Rossi pun naik..haha..
layan iklan ni..



Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..http://www.stormreaders.net/notainsanhttp://www.notainsan.blogspot.comhttp://mystormwarrior.com/hishamsila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

Spyshot Yamaha 135LC 2011

Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..http://www.stormreaders.net/notainsanhttp://www.notainsan.blogspot.comhttp://mystormwarrior.com/hishamsila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

Lancar Jawi 1 [RM6.90]

AB Lancar Jawi 1



RM 6.90


Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:
Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..
http://www.stormreaders.net/notainsan
http://www.notainsan.blogspot.com
http://mystormwarrior.com/hisham
sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

Pakej Bacalah Jawi [RM34.90]

AB Pakej Bacalah Jawi



RM 34.90


Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:
Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..
http://www.stormreaders.net/notainsan
http://www.notainsan.blogspot.com
http://mystormwarrior.com/hisham
sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

I Can Read Edisi Baru 3 [RM9.90]

AB I Can Read Edisi Baru 3



RM 9.90


Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:
Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..
http://www.stormreaders.net/notainsan
http://www.notainsan.blogspot.com
http://mystormwarrior.com/hisham
sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

Beyond a Reasonable Doubt (2009)

Baru jer selesai layan movie lama 2009.  Pinjam DVD jiran sebelah.
Memang thriller habis cerita ni.

Persoalan yang membuatkan aku teruja nak layan

"Why would a man frame himself.. for murder?"

ref: http://www.imdb.com/title/tt1183251/



More at IMDbPro » Beyond a Reasonable Doubt(2009)  106 min  -  Crime|Drama|Mystery  -  10 July 2009 (Spain) 5.8/10 Users: (4,577 votes40 reviews|Critics: 54 reviewsMetascore: 35/100 (based on 11 reviews from Metacritic.com) Remake of the 1956 film noir film "Beyond a Reasonable Doubt" in which a writer's plan to expose a corrupt district attorney takes an unexpected turn.

I Can Read Edisi Baru 2 [RM9.90]

AB I Can Read Edisi Baru 2



RM 9.90


Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:
Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..
http://www.stormreaders.net/notainsan
http://www.notainsan.blogspot.com
http://mystormwarrior.com/hisham
sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

Ranking Population Kelantan - Untuk Gerakan MDAB "JOM JELAJAH KELANTAN"

Government structure of Kelantan Sumber: http://en.wikipedia.org/wiki/KelantanDistricts in Kelantan are called Jajahans, though actually the direct translation of Tanah Jajahan in Malay to English is 'Occupied Territories'. Kelantan was a divided feudal state, a common situation in the Malay Peninsula, with separate petty local rulers. However, a strong one managed to rise and conquer all these small petty territories. In the end, Kelantan became united under one Sultan.
The jajahans, from left to right, are written in Rumi and Jawi:
Jajahan Kota Bharu (كوتا بارو)Jajahan Pasir Mas (ڤاسير مس)Jajahan Tumpat (تومڤ)Jajahan Pasir Puteh (ڤاسير ڤوتيه)Jajahan Bachok (باچوق)Jajahan Kuala Krai (كوالا كراي)Jajahan Machang (ماچڠ)Jajahan Tanah Merah (تانه ميره)Jajahan Jeli (جيلي)Jajahan Gua Musang (ڬوا موسڠ)Jajahan DabongJajahan Kota MahligaiRanking Population Kelantan.
RankJajahanPopulation 20091Kota Bharu496,6002Pasir Mas206,4003Tumpat168,6004Bachok138,2005Pasir Puteh130,7006Tanah Merah130,…

M NASIR mustika (1989)

M. Nasir

Mustika

Kau yang berselindung
Di balik sutra
Warnamu pelangi
Engkau mustika hati
Pesona cinta
Mahligai rindu
Malam dingin yang kejam
Aku tiada gentar
Kerna cintamu
Misteri alam yang terbongkar
Lena jadi sedar
Kerna kasihmu

Yang dulu ku cari
Rupa-rupanya ada di sini
Dan yang bermain di mimpi
Menjelmalah engkau dalam realiti

Dulu lalu depan mata
Tapi ku tak hirau
Ku Tak peduli
Tapi setelah ku tahu
Hanya engkau teman
Kau tak ku lepaskan

Mustika, oh... mustika
Mestikah aku menjadi penanti
Pelukan sakti cinta sucimu
Aku tak sabar menantikan esok hari
Bawalah daku bersamamu
Oh, mustika hatiku
Mustika, oh... mustika

Sumbangan Garfield Lynn

Ke Halaman Utama




Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..http://www.stormreaders.net/notainsanhttp://www.notainsan.blogspot.comhttp://mystormwarrior.com/hishamsila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan

I Can Read Edisi Baru 1 [RM9.90]

AB I Can Read Edisi Baru 1



RM 9.90


Jom Shopping Buku, Novel, CD, VCD kat kedai buku Maya Ambo...:
Klik link kat bawah ni, macam-macam buku ada..pilih saja..
http://www.stormreaders.net/notainsan
http://www.notainsan.blogspot.com
http://mystormwarrior.com/hisham
sila hubungi: 012-2420437 [saljuhumairah] untuk pertanyaan dan urusan pembelian/tempahan