Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai 18, 2010

Aku jadi gila Kejap!!! Aku rasa kalau korang pun sama.... Witch Yoo Hee...

Assalamualaikum...w.b.t. &

Dah bersepah-sepah blog aku... lama jugak tak datang jengok mengemas dan menginikan kesayangan aku ni....

Sejak pendaftaran pelajar bermula, aku jadi lupa dunia kejap....hidup pun tak menentu....

Sambil-sambil tu sempat lagi aku layan drama korean Witch Yoo Hee .......


Kat bawah ni aku ada klip2 video yang betul aku tak leh lupa drama ni....nanti korang pegi lah cari sendiri drama ni....nanti aku cerita sikit pasal drama ni....


Drama korea lepas My Boss My Hero..... Witch Yoo Hee is the best!!














umpama mimpi dalam mimpi