Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Julai 11, 2010

Jom Kita Tengok apa kata ADOLF HITLER tetang Yahudi?????

Assalamualaikum wbt. & Salam Sejahtera,

Hari tu ada staff aku e-mail satu gambar...ingatkan gambar apa sebab tajuk dia sangat pelik "UNGKAPAN EMAS HITLER"

Korang baca sendiri, kalau tak nampak klik jer kat gambar tu..



p/s: Korang rasa apa yang ada dalam fikiran aku sekarang ni?


umpama mimpi dalam mimpi

KEPADA LEPASAN SPM YANG TERLEPAS KEMASUKAN KE IPTA SESI JULAI...Apa kata korang join Kolej2 Bersekutu UiTM

Assalamualaikum w.b.t. & Salam Sejahtera...
Pendaftaran Pelajar baru ke UiTM dah semakin selesai.... kepada yang telah berjaya menempatkan diri tahniah diucapkan..


Namun keadaan sekarang pelajar-pelajar yang mempunyai IQ yang hebat memang ramai dan persangai untuk menempatkan diri di pusat pengajian tinggi memang hebat dan hangat....

Daftar SEGERA Peluang Kerja Sambilan Di Rumah


So..kepada sesiap yang tidak berjaya boleh juga memohon untuk ke pengambilan bulan Julai..insyaAllah iklan untuk permohonan tersebut akan dikeluarkan pada bulan September sekiranya tiada halangan...


Namun kepada pelajar yang berasa rugi untuk menunggu lagi satu semester..bolehlah mendaftarkan diri ke Kolej-kolej bersekutu UiTM dimana sistem dan silibus yang diajar sama denga UiTM dan pihak UiTM (Ined) dibawah juga disenaraikan kolej-kolej yang menawarkan program usahasama UiTM..


APLIKASI ELEKTRONIK UiTM (PROGRAM USAHASAMA KOLEJ BERSEKUTU UiTM) PROGRAM-PROGRAM YANG DITAWARKAN MENGIKUT KOLEJ




IPTA / IPT…