Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari April 26, 2009

Salam Buruh untuk semua

Selamat hari buruh untuk semua yang buat apa pun kerja...atau yang dinamakan kerja..walaupun bekerja lepak dirumah tengok tv. ataupun yang berkaitan dengan kata kerja....

Setiap hari buruh atau hari pekerja menjelmakan diri...satu perkara yang paling istimewa adalah hari jadi abang...aku. kali ni beliau betuah kerana hari jadi beliau jatuh pada hari jumaat. setiap kali sambutan hari jadi abang mesti aku tak dapat sertai... insyaAllah kali ni dapat kot....

SELAMAT HARI LAHIR KE-27
"YOU ARE VERY WONDERFUL BROTHER EVER"tHANK YOU VERY MUCH FOR BEING A GOOD BROTHER....

MOHAMAD FAIZAL BIN MOHAMAD TWONTAWI

http://fmtt.blogspot.com
.
.
.
.BUT I'M ALWAYS TROUBLING YOU..."SEMOGA JADI PENDIDIK YANG BERJAYA"
happy labour day too.....

umpama mimpi dalam mimpi

SELSEMA KHINZIR - agak sopan bunyinya... SWINE INFLUENZA

"SELSEMA BABI" "SWINE INFLUENZA" Sebuah isu yang semakin panas dan meningkat naik... agak meletop sejak kebelakangan ini. Isu ini hampir-hampir menguasai pasaran dan mendapat ranking tertinggi. Ambo kurang arif, tapi mengikuti jugak perkembangan virus yang agak membimbangkan....

"Buat masa sekarang sudah 150 jiwa telah menjadi korban akibat selsema babi. Negara-negara yang terjejas ialah Mexico, AS, Kanada, EU, New Zealand dan yang terkini di Thailand. Kebanyakan kes selesema babi yang disebabkan virus H1N1 - yang menggabungkan genetik babi, burung dan manusia, berlaku di kalangan golongan yang berumur 45 tahun ke bawah. "

"Gejala dan tanda jangkitan virus itu adalah demam, batuk, sakit badan serta susah bernafas, selain dikesan berlaku di kalangan mereka yang mempunyai kaitan dengan ternakan babi. Sehingga kini belum ada vaksin khusus untuk melindungi virus babi itu dan belum jelas bagaimana virus selesema manusia sekarang ini dapat melindunginya. …

AMARAN - MERBAHAYA

Kepada semua pelajar UITM, sila lalukan pra-pendaftaran untuk keselamatan.
Thanks kepada ustaz miqdat kerana membantu untuk KOLEJ TAR



umpama mimpi dalam mimpi

THANKS TO taman kirana lagenda

Setelah beberapa hari menghadapi masalah internet...ini yang pertama kali. Maaf kepada semua... Perkhidmatan CELCOM memang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata indah...pikir lah sendiri

Thanks to TAMAN KIRANA LAGENDA kerana telah mengurniakan darjat kebesaran blogging yang pertama. Award yang penuh dengan warna-warni kehidupan adalah yang pertama tertampal disini. Thanks again to kirana. saya panggil award ni sebagai "pelangi hati"


umpama mimpi dalam mimpi

Lagi-lagi makan..

"engkau keja nak wat pe?" "tak bosan ke keja tiap hari?"
salah seorang teman rumah sewaktu di Gombak bertanyakan persoalan umum yang dia sendiri tahu. Dia sendiri buat...

"aku nak cari makan" jawapan umum jugak..sbb malas nak melayan soalan giler..xkan nak bagi jawapan details..

"habis engkau belajar tinggi-tinggi, habis duit banyak nak makan jer..?" saja..taktik soalan untuk mengenakan aku..

"habis, ko fikir betul-betul..awal2 pagi apa yang ko cari..? " "dah tengah hari pun sama gak, sampai malam... esok benda yang sama balik" saja jawab kurang ajar sikit...sbb dia memang kena jawab macam tu....

"benda lain ko tak cari ker?"

"benda lain cari bila tak makan, wat keja pun sementara tunggu waktu makan..kalau tak mesti makan jer.." "mula2 ko lahir pun makan dulu.." "orang belajar rajin2 nak score, nak dapat keja bagus, nak duit, duit nak cari makan..takde duit takde lah makan..bila tak de makan, tak…