Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari April 6, 2008

PWTC-PESTA BUKU ANTARABANGSA KUALA LUMPUR 2008

....i want it i got it then i found it
if you're there than i guess i'll see you when we get there.....

Semalam, pas jaga exam untuk student Farah..(5.20 p.m.)aku bergegas ke Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2008 dengan niat nak saksikan pelancaran buku "pelancaran karya Faisal Tehrani terbaru "KARYA NAN INDAH"

..bermacam-macam rintangan terpaksa dilalui...namun akhirnya tak berkesempatan jugak..jalan raya waktu pekerja-pekerja balik teramatlah sesak. Masa yang aku jangkaan telah terlampau melebihi yang ditetapkan. Sampai jer depan perkarangan PWTC, a...Pelancaran buku FT dah lama habis, kalut aku semakin terserlah ketika aku meningkatkan rentak kelajuan kaki aku berlari merentasi pengunjung pesta buku yang semakin bertambah, mungkin baru pulang dari tempat kerja seperti aku.


yang pasti aku mesti segera sampai di gerai Al-Amin mana tahu Faisal masih lagi lepak di gerai tersebut selepas pelancaran buku beliau yang tamat pukul 5petang tadi. Masuk je kedalam bang…